تراختور
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

تراکتور با چهره متفاوت به مصاف پيکان مي رود                                     


تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که در هفته نخست رقابت هاي دوازدهمين دوره ليگ برتر و در حضور بيش از 40 هزار هوادار خود مقابل سايپاي البرز متوقف شد در هفته دوم و براي نشان دادن قدرت واقعي خود مقابل پيکان تهران صف آرايي خواهد کرد.

                                       ---------------------------------------------------------------

تراکتورسازي که در بازي هفته گذشته مقابل سايپا به دليل مسموميت و مصدوميت چند بازيکن اصلي و کليدي خود و همچنين ناهماهنگي بين بازيکنان نتوانست نتيجه مطلوب را از اولين بازي خود کسب کند، در هفته دوم و در شرايطي متفاوت و بهره گيري از بيشتر بازيکنان خود در تهران به مصاف پيکان خواهد رفت.

در هفته گذشته تيم تراکتورسازي محمد نصرتي را در دفاع، مهدي کريميان و ژائو ويله لا را در خط هافبک و آنسلمو گونزالس و محمد ابراهيمي را در خط حمله در اختيار نداشت و از اين رو بازيکنان حاضر در ميدان و روي نيمکت نتوانستند بازي خوبي ارايه دهند و به تساوي مقابل سايپا قناعت کردند.


احتمال مي رود در بازي پيش رو با پيکان، تمام بازيکنان به غير از آنسلمو و ابراهيمي که هنوز با مصدوميت روبرو هستند در ترکيب 18 نفره قرار گيرند و قدرت واقعي تراکتور مدل 91 را به رخ حريفان بکشند.


ديدار اين هفته دو تيم از نظر اينکه عبدالله ويسي به عنوان سرمربي بر سر تيم پيکان قرار گرفته نيز داراي اهميت خاصي است چرا که تراکتورسازي همواره در مصاف با تيم هاي ويسي دچار مشکل شده و نتيجه را واگذار کرده است.


البته اين مربي جوان در اولين ديدار فصل خود مقابل صباي قم با نتيجه چهار بر صفر مغلوب شد و سنگين ترين شکست هفته را به نام تيم پيکان رقم زد.


اين مربي در جريان رقابت هاي ليگ برتر و زماني که سرمربي صباي قم بود دو بار متوالي و در بازي هاي برگشت ليگ دهم و رفت ليگ يازدهم موفق به شکست دادن تراکتورسازي شد.


دو تيم تراکتورسازي تبريز و پيکان تهران (قزوين) تاکنون و در رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي ايران شش بار رو در روي هم قرار گرفته اند که برتري از آن تراکتورسازي تبريز با سه برد در مقابل دو باخت بوده است.


در فصل اول ليگ برتر که با سقوط تراکتورسازي به ليگ يک همراه بود تيم پيکان در تهران مقابل تراکتورسازي با نتيجه بدون گل متوقف شد اما در بازي برگشت و در تبريز با حساب دو بر يک به برتري رسيد.


در فصل نهم که با حضور مجدد تراکتورسازان در ليگ برتر همراه شد تيم پيکان در ديدار رفت در قزوين يک بر صفر برنده شد اما بازي برگشت را با همين نتيجه به تراکتورسازي واگذار کرد.


فصل دهم که با سقوط اين تيم به ليگ آزادگان همراه شد تيم تراکتورسازي هم در تبريز و هم در قزوين با نتايج مشابه دو بر يک صاحب برتري شد.


هفتمين مصاف دو تيم در ليگ برتر ساعت 22 چهارشنبه اين هفته در تهران و به ميزباني باشگاه پيکان اتفاق مي افتد و تراکتورسازان و پيکان براي جبران امتيازهاي از دست رفته در هفته نخست در انديشه کسب هر سه امتياز بازي هستند.


تراکتورسازي هم اکنون با يک امتياز در رده يازدهم و پيکان بدون امتياز و گل خورده بيشتر در رده هجدهم و انتهايي جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس